mercredi 11 décembre 2019

Edzyhr' arwett'driére / Edziré rétrospective - 7 - SU CHES DUCASSES





SU CHES DUCASSES
À Ivar Ch'Vavar pi Lucien Suel.

Su chés ducasses
El "Mouchette" j'alo cacher
Su chés ducasses
À m'ballader, j'avo quére !
Su chés ducasses
M'Graind-mér' ale m'inménot.
Su chés ducasses
Tous chés mardis aveucq mes coeusines.
Su chés ducasses
Aveucq m'mér', chés thiots batios ;
Aveucq min pér' in arwéttiot cheule course cycliste.
Su chés ducasses
J'avos quére à trainer,
Su chés ducasses,
Après minuit quaint tout i étot fini,
Su chés ducasses
In povot vir' el thiot Jin-Pierre,
Su chés ducasses,
Por e rin, gratis ! Jin-Pierre i aidot chés forins
À émonter chés manéches.
Su chés ducasses
M' "Mouchette" j'alos cacher
Su chés ducasses
Chés WHO ! el preumiére fos, ch'ét laù, éque j'é intindu
My-My-My-GE-GENERATION !
Su chés ducasses... Su chés ducasses
El' "Mouchette" j'alos cacher
Su chés ducasses
Ej' cros bin éque ch'ét laù éque que j'é to't perdu...
...M'DUCASSE ?
D'ouke qu'ale ét M'DUCASSE ?

Traduction française du picard

Sur les fêtes foraines
La "Mouchette" j'allais chercher
Sur les fête foraines
À me promener, j'avais la joie !
Sur les ducasses
Ma Grand Mére elle m'emmenait
Tous les mardi avec mes cousines
Sur les fêtes foraines
Avec ma mére, les petits bateaux ;
Avec mon pére on regardait la course cycliste.
Sur les fêtes foraines
J'aimais trainer,
Sur les fêtes foraines
Après minuit quand tout était terminé,
Sur les fêtes foraines
On pouvait voir le p'tit Jean Pierre
Sur les fêtes foraines
Pour rien, gratuitement ! Jean Pierre il aidait les forins
À démonter les manèges.
Sur les fêtes foraines
Ma "Mouchette" j'allais chercher
Sur les fêtes foraines
C'est WHO ! la première fois, c'est là, que j'ai entendu
My-My-My-GE-GENERATION !
Sur les fêtes foraines... Sur les fêtes foraines
La "Mouchette" j'allais chercher
Sur les fêtes foraines
Je crois bien que c'est là que j'ai tout perdu...
...Ma DUCASSE ?
Où est-elle MA DUCASSE ?

1997/1998,
en Dwai.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire