mardi 10 juillet 2018

Ch'pikA.A.A.r pértoùt ! Le picard partout !



Bien reçu les 4 premiers volumes de l'encyclopédie improbable éditée par Jacques Flament. Merci Jacques !
En extrait, un des textes que j'ai signé et qui figure dans le volume 3:

-Jacques, Jacques ! J’én y arriverai jamoais ! Et pi j’ém sins riditchule, conme o, dvant chés gins.- Otchup’t éd ti ! én t’otchuppe point dé zz’eutes !... Tiens, in perlant d’o, à d’où qu’ch’est qu’i sont passès, zz’eutes ? Juliette, y o pu parson-ne su chol plage !
Oh, pi chol plage al rapiotit ! O sonme incherclès !

- Jacques, y o dol ieu tout partoute ! La mer al monte ! Jacques, quoè qu’ch’est qu’o vons dévnir ? O vons mantcher no train ! Et pi no glaines qui n’vont point avoér leu picotin ! Jacques, foais quique cose, j’én veux point morir noéyèe : éj n’ainme point l’ieu… et pi j’én sais point coér nager tout à foait.

- Ah, m’feume, coér bien qu’éj sus lo !

- Ti, t’os inne idèe ! Ah, émn honme, j’él savoais ! Ecmint qu’o vons foaire ?

- O va boère tout’. Jusqu’à tchèr !


Jacques Cauda

Hi Hi Hi !... Le phénomène Wallon-pikA.A.Ar !?
  1. Alain Marc Mais Christian ne fais-tu pas erreur : le chanteur, wallon, est liégeois. Un autre Emile Lambert est né et mort dans l'Oise et a été vice-président de la Société linguistique picarde : voir plus d'infos sur https://www.persee.fr/.../bec_0373-6237_1983_num_141_2.... Le "GLOSSAIRE DU PATOIS PICARD DE CINQUEUX" serait donc également du deuxième et non du premier.

Christian-Edziré Déquesnes OUI ! Je sais mais je trouve que ce "télescopages" dans mes recherches d'aujourd'hui de 2 personnages/entités wallones-picardes qui ont le même prénom et même nom c'est "troublant" ! Non ? CELA fait belle, puissante & Grande distorsion... et je désire "jouer" avec CELA car il faut "Jouer" avec les langues et les identités pour les faire vivre, évoluer & voir réinventé & renaître... Là, nous avons 2 éléments qui permettent de dire que l'identité linguistique wallone-picarde est au moins bicéphale, bien que j'ai la conviction qu'elle est pluricéphale...
Hi Hi Hi !... Le phénomène de la G.P.M/G.F.M !?
Tout cela rejoint la vision de La Picardie
de Louis Scutenaire !
Pour en écouter plus d'Emile Lambert ===>
===> http://piglou-ffwl.blogspot.fr

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire